Gecen pazar adetim bitti ve yıkandım bu perşmbe ise leke gbi bişey geldi böyle sulu pembe ve kahverengi sonrasında bugünde sümüksü akıntı geldi kahve ile karısık seffaf. Adetten sonra hiç ilişki yaşamadık eşimle ama gecen ay şüpheli ilişkimiz oldu bende sevindim adet gördüm diye hatta ama bu leke neyin nesiydi hanımlar başına gelen varmı geldiyse nolur yazın şüphe gecen aydan gebelik falan olabilirmi test yapmak istiyorum eşim yoktur deyip geçiyor tüp bebek ile hamile kaldım oğlum var biz olmaz gözüyle bakıyoruz olursa da basımızın tacı tabi