Afragunn merhaba, haziranın sonunda operasyon geçirmişti 8 tane temizlendi , doktor her biri %5 den %40 tekrar etme olasılığı var demişti,korkuyorum tekrar çıkacak diye. Biraz kırmızılık başladı gibi de aklımızda bulunsun diye sordum, çok damla kullandık belki onlardan biridir de bilmiyorum. Müsait zamanda yazarsanız sevinirim. Hiç bir bebekte çıkmasın ya 🙏🏻