Bu markanın frenk üzümlü toniği ve yüz yıkama jelini kullanmıştım. Kuru bi cildim var ve iyi geldiğini okumuştum yorumlarda. Ama pek de memnun kalmadım. Yine kurutuyordu cildimi. Baya bir kullandım ama sonra bıraktım. Şimdi loccitane ürünlerini kullanıyorum. Çok memnunum