Masal61 kızlar bu sütü kesme nasıl oluyor? Hiç verme bi 15 güne o küser geri gider dediler bugün 10 günü geçti acayip doldu taş oldu ve ağrı yapmaya başladı dokununca napacam yanlış yolda mıyım ? 🤦♀️
UrasEgeninAnnesi Masal61 çok yanlış mastit olursunuz. Mastit in cerrahi ye kadar yolu var. Çok tehlikeli. Yavaş yavaş kesmeyi öneriyor bütün hekimler. Doğru olanda bu. Göğsünüzü sağın. Sıcak suyla masaj yapın. Kanallarınız tıkanmaya başlamış olabilir ağrıya sebebiyet verir
Nohutannesi Masal61 sağın elinizle mutlaka biraz, mastit olursunuz. 10 gün nasıl dayandınız? İlaçla kesmeye çalışıyorum ben, üç doz aldım, yarın da son dozu alacam hala kesilmedi arada sertleşiyor sağıyorum🤦♀️Siz nasıl durdunuz on gün?
Aysktr Masal61 ay benim yarın 1 hafta olcak ada çayı içiyorum iki bardak günse bide parlodel kullanıyorum sabah akşam ona rağmen göğüslerim dolu valla sağdım bir kaç kere napayım arada duşa giriyorum fırsat buldukça oda biraz rahatlatıyor acısını da geçtim ne keyfim var ne huzurum çocuktan korkarken bu daha zor doktorumla görüştüm gerekirse bi bir hafta daha kullan dedi bakalım Allah yardımcımız olsun valla zor arkadaşım sende bir görüş doktorunla al ilaç bari
Masal61 Nohutannesi ya bende sertlrşme dışında ağrı yapmadı bugün oldu ağrı işte yaziim dedim buraya offf
Nohutannesi Masal61 vallahi ilk gün ilacı içtim bandaj yaptım akşamına taş kesmişti, nefes alamıyordum😞
Asilturk Masal61 hiç vermez birden keserseniz mastit olursunuz o da en hafifi ates halsizlik yapar gögsünüz agırlasır ileri boyutta tıkanır cerrahi işlem olur azaltarak kesmeniz saglıgınız bebegınız ıcın en doğrusu olur
Ayemta Adacayi ice bilirsin.Ben kizim 1aylikken mastitle mucadele verirken sutum azcik azalsin diye icmistim etkisi olmustu.fakat kizim buyudukden sora kesmeyi dusununce INSALLAH ILACLA YAPICAM O ISI .mastitden cok cektim