Aselduru88 Önce su sonra mama atıyorum mama attıktan sonra 150 derecelik ölçek 2 yüze çıkıyor 200 derecelik mama mı katmam gerekiyor içine
antikoalababy Aselduru88 hayır önce su sonra mama zaten mamayla yükseliyor biraz ama 200 e nasıl yükseliyor köpüğü ölçüye dahil mi ediyorsunuz
2bebelianne__ Aselduru88 ben ılk mamayı koyuyorum bıberona sonra suyu ekleyip kaşıkla karıştırıp köpüğünü alıyorum 150 cc 5 ölçek 180 6 ölçek yapıyorum
YusufHuzeyfe Aselduru88 dikkat ettiyseniz biberonun bi yerinde tek sayilar diğer yerinde ise daha büyük sayilar bulunuyor. Buyuk sayilir cc miktarı kucuk sayilar olcek miktarı demektir. 150cc yapmak istiyorsanız 5 yazan yere kadar su koyacaksınız sonra mamayi koyduğunuzda 150cc yi bulacaktir @2bebelianne__ @Oflu61 @antikoalababy Melodia
Aselduru88 2bebelianne__ 150 ye 5 kaşık arıyorum çay kasgiu ile karıştırıyorum hem sulu tatsız oluyor hem 200 e çıkıyor olcu bebelac 2 numara mama
Melodia 2bebelianne__ hayır önce suyu koymalısınız sonra mama koyunca yükselecek. Önce mama koyup sonra su koyarsanız yükseleni ihmal ettiğiniz için suyu az koymuş olursunuz.
Prensinannesii Aselduru88 Aselduru88 paket üzerinde yazar genelde en aptamil kullanıyorum 120e 4 ölçek önce su sonra mama kullanımı böyle çünkü
Melodia YusufHuzeyfe 5 ölçek hazırlarsanız 150yi geçer :) geçmesi de lazım içine mama giriyor sıvı seviyesi yükselecek.
mom1236 Aselduru88 önce suyu koyuyorum ben çünkü önce mama koyarsan hemen ml yazan yere geliyor ve suyu az olmuş oluyor
Kubra55 Aselduru88 hayir canim suyu koy mamayi koy olcuye.gore dogaldir yukselecek sonucta icine mama koyuluyor
Oflu61 YusufHuzeyfe Yok canım neden kızayım sorunun onla bi ilgisi yoktu o yüzden merak ettim sordum 🤗
YusufHuzeyfe Oflu61 oyle mi kiz ben onu soruyo sandim ya bende ilk baslarda 150ye kadar suyu koyuyodum mamayi ekleyince oluyodu 180 sonradan biberonu dikkatlice inceleyince anladim hatamı ayni hatayı yapıyorsak diye seettiydim🙈
Oflu61 YusufHuzeyfe oda yükselince tekrar mama koymalı mı diye sormus sora sora brbirimizden öğreniyoruz herseyi:)
YusufHuzeyfe Melodia yok ben anlatamadim sanirim ya 🙈 biberonda 5 yazan yerle 150 yazan yer arasinda biraz fark var zaten o da yükselme payı 5 yazan yere kadar su koyup mamayi ekledigimde tam 150yi buluyor geçmiyor yani 🤷♀️
Melodia YusufHuzeyfe geçiyor işte 150 yi :)) onu demek istedim. 5e kadar su doldurup 5 ölçek mama koyunca suyla beraber 180civarı yükseliyor. Ama olması gereken de o