Mlkedmrclr 20 aylık oğlum ayına göre cok geriden geliyo adıyla seslendiğinizde bile bakmıyor konuşmuyor doğru düzgün baba mama okadar gidip bilgi alabileceğim bir doktor öneriniz var mı ?
Utkucan Mlkedmrclr canım acıbadem de Mustafa Göğebakan var biz çok memnunuz ama memorialde Soner bey var onunda adını çok duydum çevremde herkes memnun ikisinide tavsiye ederim
arifekldrm Tekden hastanesinde ahmet kamalı var canım. İyi bir doktor benim tanıdığım herkes ona gidiyor
arifekldrm Mlkedmrclr yani o konuşma konusunda bilmiyorum ama akrabamızın çocuğu yürüyemiyordu yaşını geçmişti gerçi konuşamıyordu da ona götürmüşlerdi. Gelişimi yavaşsı yaşıtlarına göre. Çok iyi bir doktor çok duydum adını. Tabi araştırın yine de biz ona gidiyoruz
Mlkedmrclr Erciyes kartala gidiyordum ercan genç var normal kontrollerimizde cok memnun kaldım neşat çelik oda öyle diğer oğlumu götürüyorum onada ama bu konuyla ilgili pek sanmıyorum
Mlkedmrclr Tgb_tbs soner beyide biliyorum evet iyi diyorlar muayene ücreti nekadar biliyormusunuz acaba ?
Tgb_tbs Mlkedmrclr 310 tl gibi bi rakamdı yanlış hatırlamıyorsam eşim öderken söylemişti öyle aklımda kaldı