Kızlar selamlar 🙋♀️ neredeyse her gün bir post acar oldum lakin sizlerin görüşlerinize inanıyor ve değer veriyorum. Deneyimli annelerimizin yardımları çok faydali oluyor biz acemiler için.
Her neyse efenim bu girizgâhın ardından esas meseleme geceyim. 🌺
Oğlum 1 aylık son 2 gün öncesine kadar daha uzun süre emiyordu. Şimdi 5-10 dk emdikten sonra bırakıyor ve uyuyor. Bezlerini sayıyorum yeterli denilen sayıya ulaşıyor ama sanki bana doymuyormus gibi geliyor. Acaba buyudukce emme kuvveti artıyor memeyi daha mi çabuk bitiriyor. Emme sonrası sağım yapıyorum yok denecek kadar az süt kalmış oluyor. Sizler ne dersiniz. Boş yere evham mi yapıyorum, yoksa bir problem var gibi mi?? Bu arada süt için humana, lactamil, solgar tablet gibi destekler kullanıyorum. Sut için yapılması gerekenlee dikkat ediyorum.
Şimdiden teşekkürler 💙💙💙