Kızlar oğlum 2 yaşını doldurdu ve biz emzirmeyi bitirdik. Sonrasında o boşluğu süt vererek doldurdum böylece süreci kolay atlattık ikimizde ancak birden aklıma takıldı ya yanlış yapıyorsam diye size sormak istedim. Ben sek laktozsuz süt alıyorum bazen günlük bazen normal. Daha önce bebeğime bebelac gold devam sütü denedim içmedi diye aklıma süt geldi ve süt içirdim sabah ve akşam olmak üzere toplamda 3 su bardağı kadar süt içiyor şimdi acaba devam sütü mü daha faydalı inek sütü mü size sormak istedim. İnek sütüyse marka tercihiniz var mı? Devam sütüyse hangi mamayı tercih ediyorsunuz?