Caglaaa Betl benim doktorum 2 dozdan oluşan aşının içinde var ama 3 dozdan oluşan aşının içinde yok dedi
Yagizmomms poncikci Yok ben zaten yaptırmak istiyordum . Şu an isalı var o yüzden yapmıyorlar doktor geçsin isalı dedi öyle gidicem bakalm. Ama aşısı olanda yakalanıyor yani hastalığa.
dlekturann Aşıyı yaptırmayanların %90 ı para yüzünden yaptırmıyo sonra ise bi bahanenin arkasına saklanıyolar o paraları kim bilir ne saçma şeyler için harcıyolar evladınız onlar sizin ilerde bi sorun olduğu zaman vicdan azabı çekmeyin hiçbi doktor aşıyı önermiyorum demez diyenlerinde doktorluğundan şüphe edin ama yinede vicdanınıza kalmış
Sinemis Arkadaşlar merhaba kaç ayda olması gerekiyor benim Kızım olmadı 3,5 aylık yawrummm şuanda yorumları okuyunca korktum ... bizde rota risk markasını arıyoruz fiyatj 260 TL
Gokceperi Bende bugun yaptırdım doktorumuzda sağlık ocagında doktorda yaptıralım dedi ztn yaptrdım bugun..
Elisildam IrmakBilgin aynen öyle iki dozunu da yaptırdım. İmkanım oldukça özel aşıların hepsini yaptırcam. 🌸
Bisaniye Elisildam sağlık hiçbir zaman parayla kıyaslanamaz ben de gerekirse bir ihtiyacımı erteler özel aşıları yaptırırım inşallah.
Deletedmom200 Masalim reçetesiz alınması yasaklandı haberde bebklerin 100 85 inin ölümüne sebep olan rota virüsünün aşısı yazıyor rota virüsü aşısı demiyor dölümlere sebep olan asi değil rota virüsü herkes yanlış okumuş haber orda
ikikizannesi Sherlocki bnmde amcam ve teyzem dr biri kadin dgumcu biri gogus hast cerrahi dr. ikiside cocuklarina yptirmamis cocuk drumda senin drunla bnzer seyler soyledi gerekli olsa saglik bakanligi zorunlu hale getirir dedi iki kizimada yaptrmadim
Papatya53 Bisaniye ben ilk dozunu yaptırdım sonra 2nci dozunu yapıcaklardı eğer ilk dozunu yaptırdıysanız 2nciye gerek yok dediler sonra zaten aşının ayı geçti. Bize de öyle demişlerdi çok geçmiş olsun bu arada