alchn Gokce07 valla ben çok geçiktiridm çünkü bulundum yerde çivit dolayısıyla bakmadılar 1 yaşında ve değerimiz düşük vede b12 eksik cıktı
Dmt-01 Gokce07 ilk kez kan değerlerine 14 aylıkken bakıldı 4-5 tüp kan alındı vitamin değerleri gayet iyi dedi doktor sadece demir deposu azmış takviye verdi oyüzden
CatBoy Gokce07 8_9 ay civarında demir yönünden bakmak gerekir. Ben kan hazır kan alınıyorken tüm değerlerine baktirmistim
Nrnfth Gokce07 7.ayda baktirip kan damlasina basladik 8.ayda alerji suphesiyle bakildi b12 eksik cikti 12 ay ve 15 ayda tekrar kontrol yapildi yukselmis cok sükür degerleri
Muzik alchn Benim bebeğim 9 aylık kan değeri ve vitamin eksikliği çıktı takvıye verdı bakalım nolucak ne yapsam bılmıyorum
Cedd Annebali_11 geçenler gittik 1 yaş kontrolüne 4 tüp falan aldılar evet. Bizim de Demir düşük çıktı
Nurhayat_asli 1 yas kontrolunde baktırdım kizim herseyi yemesine rağmen d vitamini ve b 12si eksik geldi nasil artıracağız bilmiyorum dr damla verdi. Dogdugu günden beri d vitamini de veriyorum
Papatyaseverr Nurhayat_asli Bizim doktorumuz damlalar artık işe yaramaz diyip vitamin şurubu verdi birde ferrum şurup verdi kan damlası yerine 18. Aya kadar kullanıcakmışız
Nurhayat_asli Gokce07 ben doğduğundan beri daha nurse veriyorum kızıma ama sanirim yeterince etki etmedi
Annebali_11 Nrnfth bizde tahlil yaptık kansızlık çıktı değerleri yükselkmek için ne kullandınız hem vitamin için de neler verdi doktorunuz