hulyaaa-123 ben 2 çocuğumda da 4 ayında başladım doktor tavsiyesiyle çünkü ikisidr mama alıyordu ve doktorumuzun dediği mama alan bebek her zaman 4 syinds ek gıdaya hazırdır ikisininde doktorları ayrıydı ama fikirler aynı ben memnunum kızım 4 yaşına girecek 2 ay sonra oğlum 14 aylık