bebecancazim Kızım bugün 6. ayını tamamladı kollarından tutunca kendi adım atıyor. Çok erken değil mi?
Mom088 bebecancazim değişiyor canım benim kızımda 6.5 aylıkken tutunup kalkmaya o şekilde yürümeye başladı 😀 kimisi meraklı kimisi rahatına düşkün 😀
Sherlock1190 bebecancazim 6 ay 3 günlük kızım ayni bahsettiğin seyleri yapıyor normal mi bilemiyorum🥰
turunculuanne bebecancazim benim de 5 10 günlük aylık kızım ellerinden tutunca adım atıyor. Uzun süredir elinden tutunca ayakta duruyordu ama son 1 haftadır falan adım atmaya başladı. 😄