mermik Aysdz ölü aşı oldugu için bi sıkıntı yok eger her sey normalse. Ama benim kizimda igE yüksek ve bu nedenle alerji riski olduğunu söyledi enfeksiyon profu. Cocuk enfeksiyona danışıp öyle olacağım ben
Annekeki Saglikcilari bilmiyorum da ablam ogretmen esine yaptilar ablama yapmamislar emziren ve hamileler uzerinde arastirma yapilmadi gibi bir sey denmis🧐