Alinduru lizgee muhtemelen alerji yapmış. Süt ürünleri alerjisi olabilir bi süre bekleyip sonra tekrar denersiniz bu süreçte doktorunuza da danışırsınız. Ek gıda sürecinde bir besin alerji yaptığında doktorumuz 3 hafta beklememizi öneriyordu. Kızımın çoklu besin alerjisi vardı.
busrasahin45 lizgee yaaa merhaba selam bende birkaç kere verdim yoğurt birşey olmadı ama dün verdiğim de yanağını kızardı benim kızımın da
lizgee busrasahin45 bir arkadaş burda eyer geçerse alerji yok demişti. Ama geçmezse yayılırsa alerjisi olabılır. Ama çok şükür geçti bizim, doktorunu aradım ulaşamadım mesaj atmiş dönücem birazdan diye sizde bekleyin bakalım inşallah geçer canım
tospikannesii lizgee oğlumun da vücudu kızarmıştı, ben bir süre kestim inek yoğurdunu, keçi yoğurdu yedirdim. Bir süre sonra tekrar denedim inek yoğurdunu, kızarma olmadı, şuan inek yoğurdu yiyor