Merhaba anneler. Bebeğim 3aylik oldu bugün. Normalde gündüzleri uyuyan bebek bugün hiç bir şekilde uyumadı.( Sabah 6- akşam 20.30 arası toplasan 1saat anca var yok) Dışarı çıkardım yok( ki her zaman dışarı adım atar atmaz uyur ), omzumda pış pış yok, altı temiz, gazını her emzirmede çıkarıyorum , duşunu aldırdım. Yok. Nafile… Şu 4. Ay atağı başlangıcı mıdır ? ☹️ Çok yoruldum bugün çok.