premses_annesi kristal olabilir mi? Biz yaşadık onu daha önce. Ilk hafta gelenler özellikle kız bebekte anneden gelen östrojen hormonu kaynaklı kanama imiş. Ama kristal ızde olabilir. Kristal iz ise bebeğin susuz kaldığını gösteriyor. Yanıp emiyorsa daha sık emzirmeniz gerek saat başı emzirdim bir süre bence. Hâlâ devam ederse tatlım verin derim. Bize doktorumuz bunları söylemişti.