balyanakannesi2 3 ay kullandım.ve hiç birşey çıkmadı. Sadece kusma şikayeti oldu. Normal olarak gördüm fakat mamayı içtiği gibi kusuyordu. Bebelac golda geçtim 3. Ayın sonu. Hem kilo alımı çok güzel hem doyuruculugu hem hazmı. Günde iki kere kaka yapar. Kusma sorunu hiç olmadı tavsiye ederim