İnternette öyle şeyler yazıyor fakat abinin kızına 1 yıl boyunca kullandık hiç öyle bir şey görmedik. Ben bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum hiç görmedim öyle bir şey. Ayrıca sindirimi çok rahat asla gaz ve kabızlık yapmıyor. Besledikten sonra kaldırdığım gibi gazını çıkartıyor oğlum 😂🤭 kimi bebeklere yaramamış pek kilo aldırmamış galiba yorumlarda gördüm ama benim bebeğim baya küçük doğdu ve bu mama ile çok güzel toparladı maşallah. Hem boyu hem kilosu.