balyanakannesi2 Balbocegimm benim eşimde eczacı o da hipp kullanalım dedi ben internetten bakınca o şeyleri görünce biraz korktum açıkçası. Biz aptamil kullanıyorduk küvözde bebeğime aptamil başlamışlar biz de devam ettik sorun yoktu aslında ama şu 2 haftadır kabız oldu çok zorlandı
Balbocegimm balyanakannesi2 kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama azıcık çay kaşığı kadar zeytinyağı verseniz. Bir ara anne sütünden mamaya geçince bizim de öyle olmuştu zeytinyağı rahatlatıyor.
Nohutannesi balyanakannesi2 o zaman hiç bir şey olmaz. Sadece güvenilir yerlerden alın mama bu sonuçta. Ben internetten aldığımda ebebek, joker yada babymall dan alıyordum.
balyanakannesi2 Nohutannesi eşim eczacı genelde anlaşmalı olduğı depolardan getiriyor mamalarını. Bunu da öyle yaparız
defnesmomm balyanakannesi2 2 ay kullandık. İçinden siyah birşey çıkmadı ama bebeğimde kusma problemine sebep olduğu için değiştirdim mamasını. Sma, bebelac gold denedim ama similac ile çok mutluyuz. Mamayı denemeden bilemezsiniz performansını. Bebekten bebeğe farklılık olacaktır
Egelim balyanakannesi2 3 aydır kullanıyorum ve çok memnunum, hiçte öyle içinde siyah şeyler falan çıkmadı. Ayda 3 kutu alıyorum hemen hemen.
Baybymucize balyanakannesi2 ben hipp combiotik kullanıyorum öyle bişey başıma hiç gelmedi Benin kızımda faydasınız gördüm fakat gaz yaptı stok yaptım değiştiricem aptamile geçicem tek sıkıntı gaz başka diğer yönlerinden memnundum
Baybymucize balyanakannesi2 hipp ten memnunum ama gazı olunca fıtık oldu üzüldüm bundada kabızlık sorunu oldu ama mamanın içine bir çay kaşığı organik zeytin yağı koydum o gün kakası normale döndü
Henakiz Ben kısa bir süre kullandım sarılık için, sorun yaşamadım. Acıbadem Hastanesi’nde de bu kullanılıyordu, hemşire önermişti.
Mirayslck balyanakannesi2 Benim bebeğime kilo aldırmamıştı ve çocuğum doymuyordu tekrar aptamile geçtim .
Nazyilmaz balyanakannesi2 hipp combiotic mama probiyotik destekli olduğu için gönül rahatlığı ile kullanabileceğiniz bir mamadır diğerlerinden farkı zaten bu kabızlık gaz gibi sorunları ortadan kaldırması. Piyasada hipp dışında tamamen organik başka bir ürün bulamazsınız. anne bebek markalarında özellikle mama sektöründe rakipler birbirlerine olumsuz yorum yaparlar :)) Benim yiğenlerim kuzenlerim arkadaşlarımın bebekleti hrp benim tavsiyem ile hipp kullandı hepside çok memnun kaldı benimde 3 aylık bir bebeğim var mama takviyesine başlayınca hipptem başka mama kullanmam. Tüm ürünleri iyidir bu arada gerek mama gerek kozmetik ürünleri
balyanakannesi2 Nazyilmaz çok teşekkürler açıklayıcı anlatımınız için. Biz de hipp düşünüyorduk ama küvözde aptamil başlayınca öyle devam ettik
Minnossareannesi balyanakannesi2 5 aydır kullanıyoruz hipp combiotic ne siyah şey gördüm ne bozulma.. aşırı memnunum