Ben de burda bekleyeyim. Devlette çalışıyoruö bebeğim 5-6 aylıkken başlamayı düşünüyorum hatta şimdiden buzluğa süt koydum stoklamak için geçenlerde lazım oldu çıkardım asla içmedi çok ağladı, denemek için yine çıkardım dün bugün onu da yine içmedi. Tadına baktım hafif sabunsu bir tadı var sanırım tüm stoklarım çöpe gidecek😢