Aa1 Çok şükür bebeğimize kavuştuk. Burada birbirimize destek olmak gerçekten morel veriyor .Nasıl gidiyor bebişlerle hayatınız 👶🏻
Epifenomen-gkc Aa1 happymomda kullanıcı sdın neydi canım? Hayırlı olsun sağ salim büyütün inşallah, ben de serklajlıydım kızım şuan 5aylık🤗🤗
Meflug Aa1 hayırlı olsun 19. Haftada acil serklaj oldum 26+2de oğlum doğdu 76 gün kuvez yolu bekledim şu an kronolojik 7 duzeltilmis 4 ayligiz💜
Aa1 Meflug Aaa evet canım seninle aynıydık hemen hemen çok şükür rabbim bu duyguyu bizlere de tattırdı . Zor zamanlar dı ama yanımızdaki melekler için değiyor . Şimdi herkes tarafından pinpirikli olarak görülmeye başladım bile ☺️☺️
Aa1 Hatırlayamadım kullanıcı adımı canım ya aöa ben sizi hatırladım. Rabbim hepimizin evlatlarını korusun inşaallah çok zor zamanlardan geçtik ama gerçekten değiyor dimi 😍
Meflug Aa1 ben çok abartmıyorum artık normal zamanında doğmuş bebek gibi yoksa kafayı yerim yediririm gerek yok😁
Aa1 Meflug Çok abartmıyorum ama biraz daha tedbirliyim . Örnek 3 aylıkken oturur gibi tutuyorlar uyarıyorum 😂😂