birbebekannesi33 Cuma aksamj dogum yaptım hemen topuk kanı alındı verilen kagıtta size haber verilir yazıyor ama daha verilmedi hafta sonu oldugu icin mı yoksa bir sorun cıkmadıgı icin mı acaba
Linakus Sağlık ocağındaki hemşiremiz bi aya kadar çıkar demişti fakat bi sorun olursa size ulaşıyoruz yoksa ulaşmıyoruz demişti