royalasaqueen merhaba, ben Ağustos 19da evlendim,onun öncesinde adet düzensizliğim yoktu ara ara oluyordu mevsim geçişlerinde ama düzensizlik olarak adlandırılmıyordu. Evlendikten sonra bariz bir şekilde düzensizlik yaşadım 2,5-3 ay adet görmediğim oldu. En son bebek istediğimiz için kadın doğum doktoruna gittim adet söktürücü verdi ve adetin 2.günü hormon testi yapıldı. Pcos teşhisi kondu. Daha sonra tedaviye başladım. Boyum 170 kilom 79du. Endokrin uzmanına gittim. Ve çok sıkı bir diyet yapmamı söyledi hatta diyetisyene gitmemi söyledi. Ben bu kiloyu kendi kendime verebileceğimi düşündüm ve kendi diyet programımı uyguladım 4 ayda 13 kilo verdim. Pcos yüzünden gebelik olamayacağını söyleyen doktorum bile şaşırdı bu durumda ve 4. Ayın sonunda hamile olduğumu öğredim. Pcosun en büyük etkeni kilo,stres ve düzensiz beslenme. Bence adetinizin düzene girmesini istiyosanız önce bu üçünü düzene sokun😊 yakın zamanda tecrübe ettiğim için size önerebileceğim şeyler bunlar🥳
royalasaqueen