dlkysf Selam kızlar Oğlum 3 ay 10 günlük. İnternette baktığım zaman gündüz ortalama 3-4 saat uyur diyorlar. Ama benimki gece uykusu iyi, süt içmek icin uyanır bide 2 defa altını açarım. Gündüzleri de 2-2.5 saatte bir uykusu gelir. Altını açarım doyururum oynarız sonra gözlerini ovuşturur uyur. Normal mı uykuyu sevmesi yoksa fazlamı?
Metindamla dlkysf doktorumuz gece kaka yapmadığı sürece hiç altını açma belli bi zaman sonra alışır sadece onun için uyanır demişti ben hiç açmıyorum gece Altını hem uykusu dağılmıyor emip gazını çıkarıp geri uyuyor
Gzderdem Bizimde gece. Uykusu çok güzel gündüz 2 saatte bir uyuyor ama eskisi gibi uzun saatleri yok. 15 dakika yarim saat falan. Şimdi uyuyor 2 saat oldu o da banyo uykusu :)
Metindamla Gzderdem bizim de gündüz uykusunda 40 dkyı geçirmez kesinlikle saat kurmuş gibi ne zaman uzar acaba bu saatler ☺️