3 ay 4 günlük oğlum var alerjik bir bebek süt ve süt ürünlerine alerjisi var. Test için biraz daha beklşyoruz iki ay sonra falan düşünüyoruz yaptırmayı. Diyet uyguluyorum. Yenidoğum yaptığımda sütüm çok çok iyiydi fışkırır derecede ama o zamanlar sürekli bişeyler yiyordum hoşaf içiyordum süt olması için. Beneğim kolik reflüsü var alerjik herşey üst üste. Şimdide 1 aydır 3 -4 günde bir kakasını yapıyor zar zor. Biberona alıştığı için beni sadece gece emiyor ve sütüm baya azaldı. Uykusu düzenli değil o uyurken bende dinlenmeye çalışıyorum yemek yapıp vs yiyemiyorım bile. Daha yeni yeni uykusu düzene giriyor ve ayakta sallanmaya alışkın maalesef. Uyuduğunda ayağımı çekiyorum bir 30 dk uyuyor tekrar uyanıp sallanmak istiyor ne iş yapabiliyorum ne yemek. Sol göğsüm hiç süt dolmuyo. Tek sağ ile idare ediyoruz. Gün içinde sürekli mama. Acıktığında göğsümü veriyorum çok ağlıyor yıkıyor ortalığı sakinleştirmek o kadar zor ki. Aşamıyorum bu sorunu çok üzülüyorum. Sağmayı deniyorum ona bile vKtim olmuyor sese uyanıyor falan. Yani ne yapacağımı şaşırdım resmen