Multivitamin kullandığımda azalıyor ama dizlerim felaket ağrıyor. İlacı içmediğim zamanlarda dizlerimi bükemiyorum. İçtiğimde de ağrıyor ama şiddeti azalıyor. Emzirdiğim için vitamin eksikliği mi yaşıyorum. Doktora gitmeye korkar olduk. Bunu yaşayan anneler var mı neler yaptınız ?