Pamuk_bebegim42 Arkadaşlar merhaba bebeklerinize krem ya da losyon kullanıyor musunuz bebeğim 7 aylık vücudu kuruyor bioderma nemlendirici kullanıyorum ama başka öneriniz var mı banyodan sonra felan sürdüğünüz hemde güzel kokan😀
Merve Pamuk_bebegim42 koku aramamak lazım aslında. Bildiğiniz kimyasal. Mustela yağ kullanıyorum doğdu doğalı
Kubra55 Pamuk_bebegim42 Bübchen nemlendirici süt kullanıyorum memnunum canim benim kiziminda kuruyordu cildi iyi geldi
S3d Pamuk_bebegim42 incıa yağ kullanıyorum banyodan sonra, içeriği temiz bir ürün, çok güzel nemlendiriyor,hoş bir kokusu var
Kubras Bioderma atoderm kullanıyorum egzamamız var bide muatelanın nemlendiricisini banyodan sonraki 3 Dk çok önemli nemin vücuduna nüfüs etmesi için