İyi akşamlar hanımlar. Şimdi çok kararsız ve düşünceli bir haldeyim kime sorsam anlar diye düşündüm pek anlayan da yok çevremde. Konuya geleyim kızım şu anda 12 aylık ve kızım 4 aylıkken sağ göğsümü emmeyi bıraktı sütüm hep vardı hiç çekilmedi ama bu son zamanlarda sürüm deli gibi coşmuş durumda çok akıyor acaba kızıma versem mi emmekte istiyor artık ama annemler sütün uzun zamandır kaldığı için bozulur falan gibi saçma şeyler söyledi bende kararsız kaldım ne yapsam acaba versem mi bilen varsa yardımcı olabilir mi