Naime27 Kızlar bebegim 8 aylık ve bugün sabahtan beri çok kötü öksürüyor ve hapşuruyor ıhlamur ve ayva yaoragı kaynattım ama içeremedim iburamin zero veriyorum siz ne önerirsiniz işe yarayacak yedirebilecegim veya içerebilecegim
Naime27 Hem diş çıkarma döneminde canım hem hastalık hiç emmiyor hiçbirley yemiyor burnu tıkalı öyle bitki çaylarını da hiç kabul etmiyor