Ben dün gece mide bulantısı ile kalktım ve gece 2 den 6 ya kadar gidip geldim kustum midemi boşaltana kadar rahatlayamadım. Aynı zaman da ishal de oldum bundan Bi kaç gün önce de çok feci baş ağrısı vardı. Sırtım da ağrıyor yorgun ve halsizim. Burda bir postta hala korona olmayan var mı yazısını okuyup olmadım yazdığım gece bunları yaşadım 😤😤 inşallah corona olmamışımdır