Sevda6767 canım bu allaerhi meselwsi çok zor bir süreç ve anlaşılmasıda zor. Ben 8 ay ugraştım hemde belirtiler gayet netti ama yine de çocuk doktoruteşhis koyamadı. Dört doktor değiştirdim. Bizim şikayetlerimiz. Aşırı gaz,mukuslu kaka,sesli kaka,fışkırtarak kusma,kulak arkası koltuk altı ve poposunda geçmeyen pişik, yüzde pütürlülük ve kuruluk. Bunlar görülen belirtiler. Huzursuzluk devamlı ıkınma inleme eşlik eden şikayetler. Bizde kan testinde ve deri testinde de negatif çıktı. Ama süt süt ürünlerine ve yumurta ve yumurtalı ürünler allerjisivar. O kadar ugraştım ki bunu netleştirmek için. Enson allerji doktoruna gittik.. deneme yanılma yöntemiyle ilerledik. Dört hafta çok katı diyet uyguladık. Sonrabir hafta süt süt ürünleri başladık belirti verdi ama çok aşıro değil diğer hafta sütükestik yumurtayla devam ettik yumurtaya dirwk tepki verdi. Oğlum 21 aylık kaçamak yapsak şikayetler hemen beliriyor. İnşallah sizin bebiş allerji değildir. Rabbim şifa eylesin inşallah. Yardımcı olabilecegim başka biley varaa sorabilir siniz.