Herkese iyi akşamlar.
Kızım 21 aylık ve ortalama 3 haftadır , pis bez sayısı 4 e 5e çıktı en fazla 2 kez yapardı. Azı diş çıkartma dönemi bundan dolayı olabilir mi? Bulunduğumuz yerde özel hastane 2 tane var bu yüzden aşırı yoğun oluyor kızımın hareketlerinde iştahında problem yok diye ben götürmedim ama bugün son iki bezini aldığımda dışkı rengi yeşildi başına böyle bir duruö gelen var mı? Normal mi geçici mi? Kararsızım şuan çocuğu doktora götürüp götürmemekte kararsızım malum varyantlı virüs çocuklara daha çok bulaşıyor ve tehlikeli hal aldı 🙄