Aysc Başına gelen var mı ? Sabah doktora götüreceğim ama bezi açınca şok oldum ve canı yanıyor sanırım ağlıyor. Bugün idrarını da biraz az yaptı. Henüz sünnet olmadık
Civcivannesii Aysc sabahı beklemeyin bence hemen götürün yazık çocuk da ağlıyor diyosunuz sabaha kadar beklenir mi şu durumda
Rumeysa34 Ah canım benim ya bence sabahı bekleme morarma ve idrarda azalma iyi değil bence hemen götürmelisin doktora
Aysc Bulunduğumuz ilçe de hastane çok sıkıntılı acilde tek doktor var oda çocukla ilgili pek bilgili değil, geçen hafta ateşten dolayı 2 gece oradaydım.sabah çocuk doktoruna özele götürecektim