-yenianne- Selam anneler 🤚🏻Bebeğim 40 günlük uykuları çok düzensiz. Göğsümde uyuyor önce, yerine koyunca uyanıyor. Beşiğinde de sadece yüzüstüyken uzun ve rahat uyuyor. Bebekler için zararlı mı bu yatış şekli?
Meflug -yenianne- en doğru şekil sırtüstü yatması yüzükoyun anı bebek ölümlerine sebep oluyor. Gündüz gözünüz üstündeyken yüzükoyun olabilir ama gece sırtüstü yatırın.
Nuhelif -yenianne- başının kontrolünü sağlayana kadar geceleri yüz üstü yatırmayın gündüz sizin gozetiminozde o şekilde uyuyabilir bi sorun olmaz zaten büyüdükçe şekilden şekle giriyorlar uyurken
Miniknur 1,5 aylıktan beri gündüz uykuları yüzüstü. Gözümün önünde oluyor. 5aylık olduk gece de öyle yatırmaya başladım. Aslında daha erken de yatardı ilk günden beri kafa kaldırıyordu ama içim rahat etmedi.
-yenianne- Polikistikannee Bizde şuan böyleyiz. Sırf uyumaya devam etsin diye iki saat hareketsiz oturuyorum.
Defnemm1 -yenianne- ben hep yan koyuyorum emziği ağzına alıp uyuyor 8 aylık olduk hiç yüzüstü yatırmadım korkarım açıkcası, uykuya dalış pozisyonumuz yan
-yenianne- Defnemm1 şimdiye kadar yan yatırıyordum beşiğine koyarken ama uyanıyordu sürekli. Yüzüstü denedim ve daha huzurlu uyuduğunu gördüm ama kafam da karışık
Polikistikannee -yenianne- O zaman da evin bütün isi gucu kalıyor perisan oluyorum belim falan ağrıyor esim evde oldugu zaman ona veriyorum onda uyuyor gece öyle değil Allahtan
Gizemonerr -yenianne- bizim kız 4 ay 12 günlük yüz üstü yatıyor hep öyle rahat ediyor ben düzeltmiyorum hiç
Tugcedursun Oğlum doğduğundan beri yüzüstü yatıyor. Doktorlar onermiyor ama ben öyle yatırdım 3.5 aylık hala öyle yatar. Kafa kaldırmayı kafayı tutmayı daha erken öğrendi ve sırtüstü uyuyamıyo artık elleriyle kendini uyandırıyor 😁