oguzalpsema 10 aylık oldu hala süpürge sesiyle uyuyor, telefonla olmadı hiç bir şey yapamadım telefon resmen kızçenin olmuştu gittim. Bluetooth hoparlör aldım telefona bağladım indirdim süpürge sesinide açıyorum telefonun arkasında kendi kendine çalıyor bende böyle takılıyorum napim kafa kalmıyordu bende ama alıştım artık bende uyuyamıyorum süpürgesiz 😂