emineckr Hanımlar merhaba. Elimde 2. Aydan itibaren biriktirdiğim biraz sütüm var. Erkek bebekle paylaşmak istiyorum. Bebeğim 3.5 aylık erkek. Yenimahalle Ankaradayım.
SertapHilal Aydenizerdogmus Sordum paylaşıldı bi kaç kişi yazdı ama geri dönüş alamayınca çöp oldu tarihi geçti zaten
DurununAnnesi12 böyle olduğunda hastaneye yeni doğan bakıma verin onlarında ihtiyacı oluyor benim kız mama verdiler sütüm gelmiyordu
Eslemveannesi DurununAnnesi12 Bilmiyorum ki belki aileler istemez diye mi ailelerle konuşsak belki olurdu