21 gün önce doğum yapan bir psikolojik danışmanım. Dogum sonrası depresyonu, nedenleri, depresyon belirtileri, var olup olmadığının tespiti gibi bircok konuda mesleğim gereği bilgi sahibiyim ama yaşmak bambaşkaymış. Bunları benim gibi yeni doğum yapan anneler varsa ve eğer kendini bir nebze de olsa kötü hissediyorsa diye yazmak istedim. Hayatım değişti, ben artık ona bağımlıyım, eskisi gibi olmayacak hicbirsey, bittim ben gibi dusuncelerin varsa eğer güzel anne bu düşüncelerinden, duygularından dolayı sakın vicdan azabı yaşama kendini suçlama. Aglamak istediğin her an ağla tutma kendini ama sonrasında git bebeğini kokla sana çok iyi gelecek. Mutlaka yardım al eşinden, annenden, kayınvalidenden, ablandan, yengenden, arkadaşından… mutlaka dök içini onlara. Eger kimsen yoksa gel burda anlat icindekileri iyi gelecektir. Bu bir süreç ve alısacaksın sadece biraz zaman ve bol dua…