Tospikhann Kızlar 3 bucuk aylık oğlum her beslenmeden sonra bagırarak aglıyor. Normalde karnı doyuyor susması gerekirken benımki feryat figan ağlıyor nedeni ne olabilir ya çok değişik bir durum gibi geliyor yoksa normalmi
aybkkara Tospikhann gazdan mı acaba? Benimkide bazen beslenirken rahatsız oluyor bakıyorum gazı olmuş oluyo
Sevda6767 Tospikhann gaz yapıyordur mama. Aptamil kullanıyorduk biz ikizlerimden birinde zaten gaz sorunu vardı. iki gündür Bebelac Gold aldık onu veriyorum. İki gündür aynen dediğin gibi feryat figan yarım saat kesintisiz uyumamış tır. Az önce kafama dank etti mamadan olabileceği. Vermeyeceğim sanırım bunu
Sevda6767 Tospikhann tabii biberon akışı da rahatsız edebilir canim. Dediğim gibi Bebelac bebeklerimi aşırı rahatsız etti özellikle biri iki gündür gaz bombasi gibi zavallı. Vermeyeceğim biR daha. Komşum da doğum yapmıştı ona vereceğim. Aptamil ile devam edeceğiz sanırım
Meflug Tospikhann bence yeterlidir gazdan dolayı ağlar çıkarınca susuyor mu? Çişli bez sayısı azsa doymuyordur
incii Tospikhann az degil gibi ama arttırmayı dene istersen canım bazı bebisler iştahlı oluyor biz 270 cc ye çıktık bu ay