Ben bindirdim 8 aylıkken . Şuan 11 aylık asla binmek istemiyor kaldırdım . Biraz parmak ucuna bastı . İlk adım ayakkabısı aldım onu giydirdim evde şimdi tutuna tutuna yürüyor ara ara parmak ucuna basıyor ama yürüteçten kaynaklıdır ama azaldı yavaş yavaş . 2 yaşına kadar parmak ucuna basma durumları oluyormuş bebeklerin tamamen yürüteç kaynaklı olmuyor parmak ucuna basma