Giizz yukarıda ve aşağıdaki insanların yorumlarını okuyunuz. Yargılarken bile iyi bir üslupla yargılıyorlar. Siz burda linç ekibindensiniz anlaşılan. Dizinde güzellikle anlatmak umurunuzda değil belli. Yine de biz üslubu her zaman savunacağız. Ha bide şu Allah sizin gibilerin diline düşürmesin insanı inşallah bir gün benim kadar çaresiz kalıp sizin gibilerin diline düşmezsiniz!!