(Bebeğim 9.5 aylık yaklaşık) gece emzirirken memede ağrı ve sızı hissetim , sabah uyandığımda da kötü bir ağrı ile uyandım . öğleye doğru bir titreme/üşüme , ateş . baş ve vücut ağrısı geldi . bunlar mastit belirtileri ama ek olarak boğaz ağrım , kulak ağrım var . tüm vücudum kasıklarıma kadar ağrıyor . daha önce ikisinide olmadığım için bilmiyorum , acaba korona olma ihtimali var mı ? hastaneye gidip test yaptırmayı düşünüyorum