Eliz34 benim bebeklerin rekoru 16 gün. kendi doktorumuza gittik. gastroentroloji bölümüne gittik. her şey normal dedi. sadece anne sütü alan bebeklerde oluyor dedi. bebeklerde ağlama huzursuzlanma olmuyorsa bir şey yapmanıza gerek yok dedi. bizimkiler bazen yaparken ağlıyorlar bazen de çok rahat yapıyorlar. bu arada fitil, zeytinyağı, duphalac şurup, masaj, sabun hatta vazalin.. hepsini denedim. yapmayınca yapmıyorlar. artık birşey yapmıyorum ne zaman yaparlarsa 😀