Hanımlar,kızım 5 aylık.dün ilk defa muzu ezip vermek istedim ama bir türlü yediremedim.çay kaşığını dili ile itip durdu.bende fazla zorlamadım.bu aralar fazla emmiyorda,(sağa sola bakıp keşif yapmaktan) 🤦🏻♀️ Ek gıdaya geçerken böyle olması normal mi? Hep böyle olur,verdiklerimi yemez diye korkuyorum 😑