HulyaYaman Merhaba. Bebeğim 1 aylık ama burnunu tam temizleyemiyorum damlasını damlatıyorum ama kendisi çıkarmıyor. Ne yapmam gerekiyor?
Nuhelif HulyaYaman doktorumuzun tavsiyesi uzerine sterimar aldim kullanımı kolay her iki burun deliğine sıkıyorsunuz burun aspiratorune bile gerek kalmıyor bazen
Han30 HulyaYaman benim oglumda 40 çıkmamıştı burnu tıkanıktı aspiratör ve sprey ile temizliyorum iyikide öyle yapmışım yavrum rahat nefes alıyor
heyymomm HulyaYaman ben damlayı damlattıktan sonra otribebenin burun aspiratörüyle çekiyorum anca çıkıyor kesinlikle alın bence yoksa çıkmıyor ben onla çekince şok oluyorum çok çabuk doluyor burunları ve çok rahatsız oluyorlar biz anlamasak da
Serifege HulyaYaman yan yatir canim iyle temizle sag tarafa yatirim sol burun deligibe damlatip cek sonra sola yatirip ayni islemi sag burun deligine ama sprey kesinlikle kullanma canim ve damladan sonra mutlaka cek
heyymomm Dorukege33 herhangi bir burun damlası olabilir (bebek için olmayanlar hariç tabii ki) bize ilk doğduğunda reçeteye yazmışlardı ama işte dediğim gibi onlar yetmiyor önemli olan burun aspiratörü onun sayesinde çıkıyor hepsi