Gamzee42 Biz doktora sorduk, doktorumuz baslarda yikamanin daha iyi verimli olacağinı söyledi. Bizde hergün aynı saatte yıkamaya başladık, ışıklari söndürdüm, emzirdim 10 dakika icinde uyudu. Şimdi arada yıkıyorum, arada yıkamiyorum bizimki mesela uykusu geldiginde ağlar bende anlarım giderim emziririm yatırırım. Bizim şuan bırakmayı istedigimiz şey emerek uyuma onuda biraktık mi tamamdir.