Selbal Merhaba. Lohusalığım bitti 42 gün sürdü. 43. Gün biraz kırmızı renkte kan geldi. Adet oldum diye düşündüm. Ama eskisi gibi kanama olmadı. Loşi gibi az az geliyor. Böyle mi olur. Bilgisi olan yazarsa sevinirim