Prens3456 Merhaba arkadaşlar 31 haftalık doğum yaptım bugün 48 günlük oldu emdikten sonra kusması oluyor normal mi
mom1236 Prens3456 canım hemşire ya da prematüre annesi değilim ama. Benim bebeğimde de oluyordu. Ya çok emdiği için ya da reflüdendir diye biliyorum
bicirik Prens3456 fışkırır gibi kusuyorsa reflü vardır yada yediği fazla geliyordur. Ama çok az çıkarıyorsa o normal doyurduktan sonra hemen yatırmayın Ben öyle yapıyordum. Hemşire değilim ama prematüre annesiyim😊
busra2626 Prens3456 36+3te dogum yaptım benim bebegiminde kurması çok oluyordu gazını çıkarmasına ragmen doktorumuz ilaç vs başlamamıştı gerek görmedi şükür şuan 6 aylik olmak uzere çok nadir kusması artık düzeldi canım
[silindi] mom1236 prematüreyle alakası yok kuzum kusmanın ya reflüsü var yada fazla emiyor gazını çıkartamazsada kusabilir
Prens3456 [silindi] reflünüm başka belirtisi var mı kusma dışında gazını çıkarıyorum kendi de çıkarıyor
Prens3456 bicirik evet böyle yaptırmak gerekiyor Muş hemşiremizle konuştum teşekkür ederim siz kaç haftalık doğum yaptınız ?
Defnelihayat AlyaMeyra bende prematüre annesiyim bebegim 35 haftalik dogdu ama memeyi ememiyor yani cok cabuk uyuyo aktif ememiyor ve sagdigim sutu biberon ile veriyorum sizlerde de boyle bi sorun varmi biberona alismasindan korkuyorum
AlyaMeyra Defnelihayat aynı durumu yaşadım malesef ve dediğiniz gibi biberona alıştı göğsümü hiç emmemeye başladı. Yeterli kilo alımını sağlayınca 2.ayda tekrar memeye alıştırdım biberonu tamamen bıraktırdım
bicirik Defnelihayat önce emzirin muhakkak sonra biberon verin o zaman alışmıyor. Ben meme reddi hiç yaşamadım hatta emmeyi öğrendikten sonra biberonu tutmadı☺️
Defnelihayat AlyaMeyra Acaba sizde de oldu mu ben sagim yaparken her zaman farkli cclerde cikiyor bazen iki gogusten 100 falan bazense 60 cc bulabiliyor normal bi durum mu yoksa bebegim aktif emmedigi icin azaliyormu
Defnelihayat bicirik insAllah benimki de oyle olur gercekten bu sekilde yorucu oluyor hele birde sagimda 40 50 cc gorunce artik iyice moralim bozuluyor
bicirik Defnelihayat makineyle bebek aynı olmaz üzülmeyin. Biraz güçlensin zaten çok emer sütünüz çoğalır🌼 memede uyutmamaya bakın topuğunu sıkın ben öyle yapıyıyordur aktif 10 dk emiyordu bazen yarımsaat bazen 1 saat sürüyordu bu 10 dk
AlyaMeyra Defnelihayat sağlığın sürece sütün olur canım hiç onu dert etme. Tabiki Herseferinde farklı çıkar yendiğine içtiğine dinlenme durumuna göre miktarda farklılık olur