Merhaba kızlar 3 ay önce sezaryan doğum yapmıştım. Doktorum kontrole çağırdı bende yarın gidicem. Kontrole gidenler doktor muayenesi nasıl geçiyor ultrason ile bakıyor mu doktorum smear testi yapıcağını söyledi neden smear testi yapıyor bilgisi olan var mı