Kubra_06 ben de 18 ocakta 35+0 da doğum yaptım Benim kızımda aynı kucağa alıştı diyorlar konuşmamı istiyor sürekli dans edip şarkı söylüyoruz yaptığım işleri anlatıyorum dinliyor dönence açıyorum izliyor onu çıngırak salladigimda dikkatini çekiyor kitap okuyorum resimlerine baktiriyorum