Zeyno32 Kızlar bebeğimin bikini bölgesinde tüylenme var. Hemşire ye sormuştum nemli olduğu için olabilir normal demişti ama gene de kafama takılıyor doktorumuza sormayı da unutmuşum. Bilgisi olan var mı?
1tinybean Zeyno32 Kızım 4 ay 17 günlük, onda da var sarı sarı. Önemli bir şey olduğunu sanmıyorum 🤷♀️
Utkucan Zeyno32 bilgim yok ama doktora danış mutlaka normal değil bence hormanal bir sıkıntı falan olursa müdahale edilsin
Ecreee Zeyno32 benim kızımda 18aylik hafiften ince tüylenme var.. doktora gittiğimizde sorarım diyordum.siz doktora sorcakmissiniz buraya yazarsanız sevinirim..bende merka ediyorum